lørdag den 15. januar 2011

Børnetøjsweekend 26+27 februar 2011

Marapytta byder indenfor!
Vi skal sy børnetøj!

Tag din symaskine under armen og mød mig i min kælder på Vesterbro, så skal jeg lære dig at sy!
Alle er velkomne, både nybegyndere og øvede.

Du må bruge alle mine mønstre, bøger og blade eller du kan tage dine egne med.
Jeg hjælper dig i gang hvis du aldrig har prøvet det før og jeg deler ud af min erfaring og mine mange tricks, der giver en bedre finish og et mere professionelt look!

Næsten alt er muligt!

Der er kun plads til 6 deltagere på holdet.
Du medbringer selv symaskine og materialer.
Jeg laver frokost og serverer kaffe.

Prisen er 1800 kr for to dage.
Vi mødes kl 10 og går hjem kl 17.

Tilmelding på marapytta@gmail.com
Depositum på 500 kr betales ved tilmelding.
Depositum tilbagebetales ikke med mindre der meldes afbud senest 30 dage inden.

Det bliver en weekend i håndarbejdets tegn!
Det blir hyggeligt!

Se hvad tidligere kursister har lavet HER eller se hvad jeg ellers laver på min BLOG





Ingen kommentarer:

Send en kommentar