onsdag den 15. september 2010

Lær at sy a la MARAPYTTA

UPDATE: 
Du skal kunne medbringe din egen maskine.

Vil du lære at sy børnetøj?
Er du nybegynder eller er du øvet?
Vil du lære at sy så det kommer til at se professionelt ud?



Du får lov at dykke ned i alle mine mange mønstre og bøger.
Jeg har mange!
Både gamle, nye, danske og udenlandske.
Jeg har mine helt egne.
Til pige og drenge.

Det hele er til fri afbenyttelse!



Har du hovedet fuld af ideer?
Mangler du inspiration?

Jeg har mange års erfaring og jeg lever af at sy.
Jeg vil lære gerne lære dig alle mine gode kneb!

Det behøver ikke være børnetøj



Der er hold både om onsdagen eller om torsdagen.
Men kun hver anden.
Meld dig til, der er kun 6 pladser på hvert hold.




Onsdags modulet:

D 13. oktober
D.27 oktober
D 10. november
24. november

Kl 18.00-21.00
Pris 900 kr for 12 timer


Torsdags modulet:

D. 7. oktober
D. 21 oktober
D 4. november
D. 18. november

Kl 18.00-21-00
Pris: 900 kr for 12 timer



Send mig en mail hvis du har spørgsmål
eller gerne vil sikre dig en plads
marapytta@gmail.com



Send mig en mail hvis du har spørgsmål
eller gerne vil sikre dig en plads
marapytta@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Hvis du boede i Odense, var jeg så klar. Du laver de fedeste ting :-) Kender du til inspirerende undervisere i Odense???

    SvarSlet
  2. Ej den frakke på øverste billede, øverst til højre den er bare skøn! Må jeg spørge hvor mønstret til den er fra?

    Pernille

    SvarSlet
  3. Det er et mønster jeg selv har lavet:-)

    SvarSlet